.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لب های کوچک برای بسیاری از خانم ها ناراحت کننده است، بنابراین پروتز و بزرگ کردن لب می تواند حجم آن را افزایش دهد. به خصوص زمانی که سن شما بالا می رود و چربی شما کاهش می یابد.
پروتز لب باعث برجسته شدن لب ها می شود و یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد چهره ای بسیار جذاب است. بزرگ کردن و تقویت لب با کاشت لب یا فیلرهای پوستی و تزریق مدت زیادی است.
افرادی که لب های نازکی دارند معمولا به دنبال استفاده از این روش ها هستند. زمان نقاهت و نقاهت پس از پروتز لب معمولاً کوتاه است.
اکثر افراد می توانند از این روش ها استفاده کنند، اما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری از خطرات و مزایای انجام این کار آگاه باشید. بزرگ کردن لب با استفاده از فیلرهای تزریقی نتایج مطلوبی را برای فرد فراهم می کند.

انواع پروتز لب
آنها به دو دسته کلی تقسیم می شوند. روش های موقت - روش های کم تهاجمی، دائمی که این روش ها نتایج دائمی دارند.
یکی از طبیعی ترین راه ها برای پرکردن یا تقویت لب ها تزریق چربی است. لیپوساکشن روشی است که در آن چربی از بدن خارج می شود، پاک می شود و به لب ها تزریق می شود.

یکی از روش های حجم دهنده لب ها پرکننده های هیالورونیک اسید است یعنی استفاده از فرم هیالورونیک اسید که یک ماده طبیعی در بدن است. فیلرهای اسید هیالورونیک برای افزایش حجم و بهبود شکل و ساختار به لب ها تزریق می شود.
یکی دیگر از روش های تقویت لب، تزریق کلاژن به لب است. یکی دیگر از پرکننده های پوست که می توان از آن برای حجم دهی و برجسته سازی لب ها استفاده کرد و این کار با استفاده از پروتئین کلاژن طبیعی انجام می شود. کلاژن همچنین در از بین بردن چین و چروک و خطوط اطراف دهان و پیشانی بسیار موثر است.

بزرگ کردن لب با استفاده از فیلر
بزرگ کردن لب

متخصصان اغلب از پرکننده های تزریقی برای برجسته کردن لب ها و جذاب به نظر رسیدن آنها استفاده می کنند. با توجه به تنوع گسترده مواد و تکنیک های تزریق برای بزرگ کردن لب (به عنوان مثال تزریق ژل لب، تزریق چربی لب و غیره)، گزینه های زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند متناسب با نیازهای شخصی شما طراحی شود. بودن. پیشرفت‌ها در بهبود و تغییر شکل ظاهری لب‌ها منجر به ایجاد برخی درمان‌های جدید شده است که متخصصان از آنها به عنوان پرکننده‌های دائمی لب استفاده می‌کنند.

نکاتی در مورد تکنیک های بزرگ کردن لب
تزریق لوب لب

بزرگ کردن لب با استفاده از فیلرهای تزریقی می تواند در مدت زمان کوتاهی یعنی حدود 30 دقیقه نتایج دلخواه را به همراه داشته باشد. در این حالت معمولاً نیازی به استفاده از بیهوشی برای جراحی نیست، زیرا فیلرها معمولاً حاوی لیدوکائین یا سایر انواع بی حس کننده هستند. نتایج استفاده از فیلرهای تزریقی موقتی است، زیرا بدن در واقع به مرور زمان این مواد را تجزیه کرده و جذب می کند. در این صورت مدت اثرگذاری این مواد در افراد مختلف متفاوت است اما به طور متوسط ​​این مواد پس از چهار تا شش ماه اثر خود را از دست می دهند. معمولاً به افرادی که قصد استفاده از پروتز لب برای بزرگ کردن دائمی لب را دارند، توصیه می‌شود ابتدا از فیلرهای موقت استفاده کنند و اگر نتیجه برایشان خوب بود، روش‌های دائمی را برای زیبایی لب انتخاب کنند.

بعد از بزرگ کردن لب چه انتظاری باید داشته باشیم؟
بزرگ کردن لب با استفاده از پرکننده لب، جراحی لیپوساکشن یا استفاده از پروتز لب معمولاً در مطب انجام می شود. طول دوره نقاهت جراحی بزرگ کردن لب بستگی به نوع جراحی انجام شده دارد. با این حال، اکثر بیماران می توانند پس از یک روز به فعالیت های عادی خود بازگردند. در پایان این دوره، اثرات داروی بیهوشی به طور کامل از بین می رود. پس از هر نوع جراحی بزرگ کردن لب، بیمار ممکن است کمی ورم و کبودی روی صورت خود احساس کند. اگر از فیلر برای بزرگ کردن لب ها استفاده شود، این عوارض می تواند تا یک هفته ادامه داشته باشد و اگر از پروتز لب برای این کار استفاده شود، زمان لازم برای رفع کامل این عوارض معمولا سه هفته است. . ناراحتی احتمالی در طول دوره نقاهت جراحی بزرگ کردن لب بسیار کم است و به ندرت نیاز به مدیریت آنها با مسکن وجود دارد.

مراقبت های قبل و بعد از عمل پروتز لب
بیماران قبل از انجام جراحی زیبایی لب باید دستورالعمل های لازم را از پزشک خود دریافت کنند. در صورت نیاز به انتقال چربی یا جراحی پروتز لب، بیماران باید این نکات را رعایت کنند.

دو هفته قبل از جراحی مصرف برخی داروها، گیاهان و ویتامین ها را متوقف کنید
از خوردن و آشامیدن غذا بعد از نیمه شب روز قبل از عمل پروتز لب خودداری کنید
در روز جراحی از آرایش، جواهرات و لنزهای تماسی خودداری کنید
• تا سه روز پس از عمل به استراحت مطلق نیاز دارید. برای این دوره وسایل سرگرمی مانند مجلات، کتاب، موسیقی، فیلم و ... تهیه کنید.
اگر قبل از عمل سرماخوردگی، گلودرد، تبخال یا هر بیماری دیگری دارید به پزشک خود اطلاع دهید.
• قبل از رفتن به بیمارستان حتما استحمام کنید زیرا استحمام تا یک هفته بعد از عمل ممنوع است. کوتاه کردن صورت برای مردان ضروری است و آرایش صورت و لاک ناخن برای زنان ضروری است.
• برای بازگشت به خانه یک بالش و یک پتو در ماشین قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 12 فروردين 1401
.

تعویض باتری گوشی های موبایل امری اجتناب ناپذیر است و تمامی کاربران این گجت ها پس از مدتی موظف به انجام این کار خواهند بود زیرا ظرفیت باتری گوشی آن ها کاهش می یابد. اما چگونه باتری های اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟ در این مقاله می خواهیم 10 روش تشخیص باتری تقلبی از باتری اصل برای گوشی های موبایل را معرفی کنیم. پس با موبایل Help همراه باشید.

چرا باتری تلفن همراه باید تعویض شود؟
باتری های مورد استفاده در تلفن های همراه امروزی لیتیوم یونی هستند. باتری های لیتیوم یونی در حال حاضر بهترین نوع باتری های قابل شارژ هستند زیرا می توانند انرژی مورد نیاز تلفن های همراه را تامین کنند و دوام خوبی نیز دارند. البته گاهی مشکلات خاصی برای این باتری ها به وجود می آید. مثلا مشکل تورم یکی از مشکلات رایج این نوع باتری هاست.

جدا از تمام ویژگی های خوبی که باتری های لیتیوم یونی دارند، یک ویژگی منفی آزاردهنده نیز در آنها وجود دارد! این ویژگی به کاهش تدریجی ظرفیت و توان شارژ مربوط می شود. متأسفانه، ماهیت باتری‌های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که به مرور زمان با قرار گرفتن در چرخه‌های شارژ، ظرفیت شارژ اولیه خود را از دست می‌دهند. مثلاً اگر گوشی شما باتری 3000 میلی آمپری داشته باشد، بعد از 2 سال احتمالاً ظرفیت آن به چیزی حدود 2400 میلی آمپر ساعت کاهش می یابد! این بدان معناست که ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی پس از 2 سال تقریباً به 80 درصد ظرفیت اسمی و اصلی اولیه کاهش می یابد.

برای جلوگیری از کاهش قدرت شارژ باتری های لیتیوم یونی در گوشی های موبایل می توان از روش های خاصی استفاده کرد که در مقاله بهترین روش های افزایش عمر باتری گوشی های موبایل برخی از روش های اصلی آن را بیان کرده ایم. اما هر چقدر هم که با باتری گوشی خود خوب رفتار کنید، مراقب باتری آن باشید، باز هم نمی توانید از کاهش تدریجی ظرفیت و ظرفیت شارژ جلوگیری کنید و در بهترین شرایط فقط می توانید سرعت شارژ و ظرفیت یک لیتیوم یون را کاهش دهید. باتری كاهش دادن. بنابراین تمامی باتری های لیتیوم یونی که در گوشی های موبایل استفاده می شوند پس از مدتی ظرفیت اولیه خود را از دست داده و عملکرد ضعیفی را ارائه خواهند کرد. در این شرایط است که زمان مناسب برای تعویض باتری گوشی فرا می رسد.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله 10 روش تشخیص باتری های تقلبی از باتری سامسونگ اصل در گوشی های موبایل را معرفی کرده ایم. اگر می خواهید باتری گوشی خود را با تضمین اصل بودن و همچنین بی دردسرترین باتری جدید تعویض کنید، موبایل بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 7 فروردين 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی