.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگرچه بسیاری پرواز را زمانی پر استرس می دانند، اما این در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای سفر است. با تعدادی مزایا و همچنین قیمت مقرون به صرفه، بسته به زمانی که سفر می کنید، این یکی از بهترین راه ها برای سفر است. بنابراین، قبل از درخواست برای کارت EHIC، به ما اجازه دهید برخی از دلایلی را به شما نشان دهیم که چرا پرواز واقعاً بهترین راه برای سفر است. برای تهیه بلیط هواپیمایی ارزان چارتری مشهد به تهران می توانید بلیط خود را با قیمت بسیار مناسب از سایت آس چارتر خریداری کنید.

به شما امکان می دهد سریع به مکان ها برسید

هنگامی که به دنبال رفتن به تعطیلات هستید، پرواز همچنان سریعترین نوع حمل و نقل است. این برای کسانی که در یک بازه زمانی محدود سفر می کنند ایده آل است زیرا می توانید ظرف چند ساعت در مکان خود باشید. این به شما امکان می دهد قبل از سفر به خانه، زمان با کیفیتی را در مکان انتخابی خود سپری کنید.

این اغلب یک انتخاب محبوب نسبت به رانندگی یا سایر اشکال حمل و نقل است زیرا در دراز مدت به طور قابل توجهی سریعتر است.

اغلب ارزان تر از سوار شدن به قطار

علاوه بر این، پرواز اغلب بسیار ارزان تر از سوار شدن به قطار یا رانندگی است. اگرچه این کاملاً به زمان سفر شما بستگی دارد، اما می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند و نیاز به عوارض و استرس های دیگر مانند زمان کشتی را از بین ببرد. علاوه بر این، هزینه تعطیلات را نیز کاهش می دهد، زیرا می توانید برای سفر از مکانی به مکان دیگر به تاکسی و سایر اشکال حمل و نقل تکیه کنید.

15 غذای ملی ترکی مرتبط که از امتحان نکردن آنها پشیمان خواهید شد
بنابراین، هزینه های سفر را به طور کلی کاهش می دهد و به شما اجازه می دهد تا استراحت کنید.

این تنها راه برای رسیدن به برخی مکان ها است
علاوه بر این، پرواز یکی از تنها راه های رسیدن به مکان هایی مانند آمریکا با عجله است. اگرچه گزینه ای برای سفرهای دریایی از ایالات متحده به بریتانیا وجود دارد، اما این به میزان قابل توجهی زمان بیشتری خواهد برد. بنابراین، پرواز تنها راه رسیدن به آنجا در یک بازه زمانی قابل قبول است.

علاوه بر این، گزینه ای برای فضای پا و چمدان اضافی در پروازها وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که با دانستن اینکه همه چیز مراقبت شده است، استراحت کنید. علاوه بر این، گزینه پرواز مستقیم یا استفاده از توقفگاه ها نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد سفر را به هر شکلی که می خواهید شخصی سازی کنید.

سرگرمی در پرواز وجود دارد

دلیل نهایی پرواز، سرگرمی های درون پروازی است که در پروازهای طولانی مدت به دست می آورید. این به شما امکان می دهد در حالی که در هوا هستید تلویزیون یا فیلم تماشا کنید و همچنین به از بین بردن استرس کمک می کند. علاوه بر این، این زمان مناسب برای خواب یا تکمیل کار شما است و این گزینه عالی برای سفرهای کاری است.

با میزهای جلو و همچنین برخی از پروازها با اتصال Wi-Fi، می‌توانید وظایف را به راحتی انجام دهید و به شما این امکان را می‌دهد تا از سفر خود لذت ببرید و بدانید که رانندگی استرسی ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1401
.

نکته شماره 1 مخاطبان خود را بشناسید.

مانند هر بخش از کسب و کار خود، هنگام طراحی لوگو حرفه ای خود باید به مخاطبان خود فکر کنید. سعی دارید توجه چه کسی را جلب کنید؟ آنچه برای یک گروه از مردم جذاب است ممکن است برای گروه دیگر جذابیت نداشته باشد. تحقیق کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را دوست دارند. مطمئن شوید که طراحی لوگوی شما با ترجیحات گروه مطابقت دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از قرار دادن جلوه درخشش بر روی یک لوگو برای مخاطبان سرسخت خودداری کنید.

نکته 2 به دنبال الهام باشید.

بهترین آرم ها اغلب منحصر به فرد ترین هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها ایده هایی هستند که از ناکجاآباد در ذهن کسی ظاهر شده اند. همه چیز از چیزی ناشی می شود، پس به دنبال الهام گرفتن بروید. برای گل فروشی خود به لوگو نیاز دارید؟ مدتی را در باغ های گیاه شناسی بگذرانید. به یک لوگو برای بیمارستان دامپزشکی خود نیاز دارید؟ سگ خود را به پیاده روی ببرید و مدتی را با او در ارتباط باشید. شما هرگز نمی دانید که الهام شما را کجا خواهد یافت!

نکته شماره 3 آن را ساده نگه دارید.

خوب، پس اکنون مخاطبان خود را می شناسید و الهام گرفته اید و ایده ای دارید. شما شروع به ترسیم آن می کنید. شاید شامل چندین ایده باشد. شاید یک اثر هنری واقعی باشد. اما شاید خیلی هم پیچیده باشد. بهترین لوگوها دارای سادگی اولیه ای هستند که پیامی را که ارسال می کنند واضح می کند. روی هدف لوگو متمرکز بمانید. چه چیزی می خواهید در مورد شرکت خود بگویید؟ یک چیز را انتخاب کنید و آن را خوب بگویید.

نکته 4 فقط از سه رنگ یا کمتر استفاده کنید.

به استثنای موارد بسیار نادر، بهترین لوگوها از سه رنگ بیشتر استفاده نمی کنند. این به سادگی برمی گردد، اما دلایل دیگری نیز پشت آن وجود دارد. لوگوها بدون توجه به اینکه روی چه چیزی چاپ شده اند باید فورا قابل تشخیص، واضح و زیبا به نظر برسند. آنها همچنین باید در رنگ و در مقیاس خاکستری به خوبی کار کنند، و استفاده از یک پالت بزرگ آن را سخت می کند. بنابراین اگر می‌خواهید توجه مشتریان خود را حفظ کنید، به سه رنگ یا کمتر پایبند باشید.

نکته 5 بازخورد دریافت کنید.

اکنون که یک لوگوی ساده، متفکرانه و با طراحی خوب با پیامی واضح طراحی کرده اید، زمان آن رسیده است که از هرکسی که می توانید بازخورد دریافت کنید. از دوستان و خانواده خود نظر آنها را بخواهید، و اگر مشتریانی در فروشگاه دارید، با خیال راحت از آنها نیز بخواهید. به بازخوردها گوش دهید اما خود را موظف به پیروی از توصیه های همه نکنید. فراموش نکنید که به غرایز خود اعتماد کنید!



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1401
.

لیست سیاه هالیوود و فهرست تاییدیه های افراد مشهور کمپین ریاست جمهوری 2020 جو بایدن

نامه های تاییدیه از بازیگران اصلی امضا شد، حضور در رادیو و تبلیغات چاپی انجام شد. از ستارگان سینما برای جذب مخاطبان زیادی به دیدگاه سیاسی حزب استفاده شد. در دهه 1960، جان اف کندی یک چهره جدید و جوان برای واشنگتن بود و دوستی قوی او با فرانک سیناترا نمونه ای از این دوره جدید پر زرق و برق بود. آخرین غول‌های هالیوود رفتند و مدیران و تهیه‌کنندگان جوان‌تر و جدیدتر شروع به ارائه ایده‌های لیبرال‌تر کردند.

 

افراد مشهور و پول، سیاستمداران را به سبک زندگی باکلاس و پر زرق و برق هالیوود جذب کردند. همانطور که ران براونشتاین در کتاب خود به نام قدرت و زرق و برق نوشت، تلویزیون در دهه های 1970 و 1980 یک رسانه جدید بسیار مهم در سیاست بود و هالیوود با بازیگرانی که درباره اعتقادات سیاسی خود سخنرانی می کردند، مانند جین فوندا علیه جنگ ویتنام، به آن رسانه کمک کرد. علیرغم اینکه اکثر سلبریتی ها و تهیه کنندگان به سمت چپ گرایش داشتند و به حمایت از حزب دموکرات تمایل داشتند،  در این دوره تعدادی از بازیگران و تهیه کنندگان جمهوری خواه تولید شد. بازیگر سابق رونالد ریگان فرماندار کالیفرنیا شد و پس از آن چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده شد. با آرنولد شوارتزنگر به عنوان فرماندار کالیفرنیا در سال 2003 ادامه یافت.

امروزه، کمک های مالی هالیوود به تأمین مالی سیاست فدرال کمک می کند. برای مثال، در 20 فوریه 2007، باراک اوباما، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری وقت آمریکا، جشنی با قیمت 2300 دلار در هالیوود برگزار کرد که توسط بنیانگذاران DreamWorks، دیوید گفن، جفری کاتزنبرگ و استیون اسپیلبرگ در بورلی هیلتون برگزار شد.

سانسور خارج از کشور مسائل چینی

تولیدکنندگان هالیوود به طور کلی به دنبال رعایت الزامات سانسور دولت چین در تلاش برای دسترسی به بازار سینمای محدود و پرسود این کشور،  با دومین باکس آفیس بزرگ جهان از سال 2016 هستند. این شامل اولویت دادن به نمایش های دلسوزانه از شخصیت های چینی است. در فیلم‌ها، مانند تغییر شخصیت‌های شرور در طلوع سرخ از چینی به کره شمالی.به دلیل بسیاری از موضوعات ممنوعه در چین، مانند دالایی لاما و وینی پو در اپیزود "باند در چین" در پارک جنوبی، پس از پخش این قسمت، پارک جنوبی به طور کامل در چین ممنوع شد. فیلم 2018 کریستوفر رابین، فیلم جدید وینی پو، اکران چینی رد شد.

 مرجع دانلود سریال بدون سانسور و با کیفیت 

اگرچه تبت قبلاً در هالیوود یکی از مهم‌ترین دلایلی بود که در فیلم‌هایی از جمله کندون و هفت سال در تبت بازی می‌کرد، اما در قرن بیست و یکم دیگر چنین نیست. در سال 2016، مارول اینترتینمنت به دلیل تصمیم خود برای انتخاب تیلدا سوینتون به عنوان "The Ancient One" در فیلم اقتباسی دکتر استرنج، با استفاده از یک زن سفیدپوست برای ایفای نقش یک شخصیت سنتی تبتی، مورد انتقاد قرار گرفت.ریچارد گیر، بازیگر و حامی سرشناس تبت، پس از انتقاد از دولت چین و درخواست برای تحریم بازی های المپیک تابستانی 2008 پکن، اظهار داشت که دیگر از حضور در فیلم های جریان اصلی هالیوود استقبال نمی کند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی