.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

والیبال به فکر جوان‌گرایی نیست!/ موسوی و معروف تا المپیک ۲۰۲۰ می‌مانند!

  • والیبال به فکر جوان‌گرایی نیست!/ موسوی و معروف تا المپیک ۲۰۲۰ می‌مانند!

    یلی‌ها تصور می‌کردند که تیم ملی والیبال کشورمان برای حضوری قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰، باید از همین حالا به فکر تغییر نسل باشد، اما اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان نشان از چیز دیگری دارد.

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در جدیدترین اظهار‌نظرش درباره مسن بودن تیم ملی ایران در بین تیم‌های حاضر در انتخابی قهرمانی جهان و این‌که آیا به دنبال جوان‌گرایی است، این‌طور گفته: «من قبلا راجع به این موضوع صحبت کردم و به خبرنگاران اطلاعاتی دادم، اما دوباره پاسخ می‌دهم. خراسان ورزشی هم دراین باره نوشت: تیم ایران می‌تواند حتی مسن‌تر از این هم باشد. برخی بازیکنان شایستگی بودن در تیم ملی را برای سال‌های بعد نیز دارند. هدف ما استفاده از جوانان است، اما در‌حال حاضر برخی از بازیکنان جوان برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در تمرینات حضور دارند و برخی دیگر در اختیار تیم‌های پایه هستند. به هر حال هر‌کسی که شایسته باشد، پیراهن تیم ملی را می‌پوشد و ما به دنبال صعود به مسابقات قهرمانی جهان هستیم و این‌که با چه کسی و این‌که در چه سن و سالی باشد، برایم مهم نیست. بعضی از بازیکنان مانند محمد موسوی و سعید معروف با این که بالای ۳۰ سال سن دارند، اما من ترجیح می‌دهم که این بازیکنان را تا المپیک ۲۰۲۰ نگه دارم.»



:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

نیروهای مسلح برای انتقام خون شهید حججی هم قسم شده اند/ انتقام در راه است

  • نیروهای مسلح برای انتقام خون شهید حججی هم قسم شده اند/ انتقام در راه است

    امیر حاتمی گفت: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون شهید حججی و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی که از سوی رئیس جمهور به عنوان گزینه وزیر دفاع در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است طی سخنانی در جمع معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع در تقویت اقتدار و امنیت ملی، ایجاد بازدارندگی و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح برای دفاع از ملت وحریم دین و میهن تصریح کرد: وزارت دفاع در چهارسال گذشته با مدیریت جهادی و عالمانه برادر عزیز سردار دکتر حسین دهقان و همکاری، همدلی، مشارکت فعال و تلاش جهادی همه همکاران با وجود مشکلات و موانع، شاهد پیشرفت‌های افتخار آمیزی در همه حوزه‌ها بوده است.

    حاتمی تلاش همه جانبه برای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، راهبردهای دولت دوازدهم و اهداف سند چشم انداز توسعه با اجرای دقیق برنامه ۵ ساله ششم را از اهم برنامه‌های خود ذکر کرد و افزود: تقویت روز افزون توان موشکی، هوایی، دریایی و رزم زمینی و روز آمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح متناسب با شرایط تهدید از الویت‌های راهبردی وزارت دفاع در دوره جدید است.

    وی خاطر نشان ساخت: همانگونه که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف به خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.
    حاتمی همچنین با اشاره به جنایت اخیر داعش در به شهادت رساندن شهید محسن حججی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده مکرم و داغدار این شهید والامقام تأکید کرد: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

تا دو ساعت آینده بخش‌نامه جدید شهریه دانشجویان پزشکی ابلاغ می‌شود

  • تا دو ساعت آینده بخش‌نامه جدید شهریه دانشجویان پزشکی ابلاغ می‌شود

    سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: تا دو ساعت آینده بخش نامه جدید پیرامون شهریه دانشجویان پزشکی تدوین و رسانه‌ای می‌شود.

    وی افزود: تا دو ساعت آینده بخش نامه جدید تدوین و رسانه‌ای می‌شود.

    سخنگوی دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: مشکلاتی که برای این دانشجویان اتفاق افتاد مشکلات خاصی نبود و فقط پروپاگاندای رسانه‌ای شد، اما درصدد رفع آن هستیم.



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

نحوه پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی اعلام شد - باز خبر

  • نحوه پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی اعلام شد - باز خبر

     بازخبر / رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: رانندگان با ارسال بارکد ١٧ رقمی پشت کارت (vin)، به شماره پیامک ١١٠١٢٠٢٠٢٠، آخرین وضعیت تخلفات معوقه خودروی خود را استعلام کنند.

    سرهنگ کرمی اسد ادامه داد: شهروندان با این کار بدون مراجعه به جایی می توانند وضعیت جریمه وسایل نقلیه خود را استعلام کنند. همچنین اگر تصمیم پرداخت همین جریمه را داشته باشند می توانند بعد از وارد کردن وی آی ان، ستاره اضافه کرده و به همین شماره پیامک ارسال کنند.

    وی توضیح داد: سیستم علاوه بر مبلغ جریمه، شناسه قبض و پرداختی را در اختیار هم وطنان قرار می دهد و رانندگان می توانند نسبت به پرداخت قبض جدید اقدام کند.

    رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا افزود: رانندگان همچنین می توانند با ورود به سایت راهور rahvar120.ir نسبت به استعلام تخلفات خود اقدام کنند.

    سرهنگ کرمی اسد در این باره گفت: البته سایت راهور١٢٠ در بازه های زمانی چند روزه آپدیت می شود، قطعا اطلاعاتی که در اختیار هموطنان قرار می دهد اطلاعات به روزی نیست و صرفا برای اطلاع رسانی خواهد بود. پس اگر هم‌وطنی، قصد دارد که تمام معوقات خودرویش را پرداخت کند، بهترین راهکار استعلام پیامکی یا مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ١٠ و مراجعه به واحدهای اجراییات.

    وی با اشاره به این که این ٣ منبع می توانند اطلاعات به روزی را در اختیار رانندگان قرار دهند، گفت: سایت راهور همین اطلاعات را با اختلافی چند روزه در اختیار هم وطنان قرار می دهد.

    شهروندان می توانند جرایم خود را به صورت اقساط پرداخت کنند

    سرهنگ کرمی اسد همچنین با اشاره به اینکه، امکان فوق العاده جالبی که سایت راهور ١٢٠ برای هم وطنان فراهم کرده این است که می توانند نسبت به پرداخت موردی یا همان “قسطی” جرایم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند، توضیح داد: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت راهور، اطلاعاتی را که لازم است ثبت کرده و وارد سابقه تخلفات خودرو شوند. سیستم به صورت هوشمند، برای هر ردیف تخلف، شناسه قبض و پرداخت تعریف می کند. هر شهروند می تواند با وارد کردن شناسه قبض از طریق خودپرداز و یا درگاه های عابربانک ها، جریمه را به صورت جداگانه و موردی پرداخت کند. ٢۴ ساعت بعد از پرداخت، جریمه پرداخت شده از لیست تخلفات حذف می شود.

    رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین رانندگانی که قادر به پرداخت یکباره جرایم خود نیستند، بهترین راهکار پرداخت به صورت مرحله ای و قسطی و مراجعه به سایت راهور ١٢٠ است.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور - باز خبر

  • تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور - باز خبر

    سردار سلیمانی: انتقام خون شهید حججی را می‌گیریم؛ جوانان مدافع حرم چهره درخشانی از اسلام نشان می‌دهند؛ سر می‌دهیم اما زانو نمی‌زنیم و سرباز جامانده کربلا؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های امروز کشورند.



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

خواسته‌های غیرقانونی مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد کرمانشاه از تشکل‌ها/ خفقان علیه دانشجویان انقلابی

  • خواسته‌های غیرقانونی مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد کرمانشاه از تشکل‌ها/ خفقان علیه دانشجویان انقلابی

    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: عده‌ای تحت حمایت مسئولین فرهنگی دانشگاه به خود اجازه تعرض به مسئول نهاد رهبری را می دهند و متاسفانه وجود جو خفقان در دانشگاه اجازه طرح مباحث غیرقانونی را علیه دانشجوهای انقلابی ایجاد کرده‌ است.

    محمد احسان امیر بیگی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با سرویس دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به حواشی پیش آمده در این دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی و اساسا نهاد های انقلابی همیشه مباحث را نه جناحی و گروهی که حق و باطلی دیده اند و لذا تقسیم بندی درستی که مسئول محترم نهاد رهبری انجام داد مبنی بر عدم حمایت دانشگاه از دانشجویان انقلابی یک تقسیم بندی صحیح است.

    امیر بیگی افزود: پس از روی کار آمدن فرد معلوم الحالی تحت عنوان نماینده آقای میرزاده در تشکل های دانشگاه آزاد کرمانشاه فضای دانشگاه به سمت سیاسی بازی و سیاسی کاری رفت که مسئول وقت بسیج دانشجویی هم در جلسات مختلف و در مصاحبه های گوناگون به این معضل در دانشگاه اشاره می کردند.

    وی ادامه داد: این فرد که سابقه تحصیلی بسیار بد و خلاف موازین دانشجویی دارد، به خود اجازه میداد که برای منفعت حزب و جناحی خاص در همه ی حوزه های فرهنگی ورود پیدا کند و متاسفانه بی کفایتی برخی مسئولین فرهنگی دانشگاه به این دخالت ها دامن میزد.

     مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه تصریح کرد: چندی پس از حضور این فرد جو فرهنگی دانشگاه به شدت متشنج شد و پس از چند ماه مسئولین فرهنگی دانشگاه فضای کار فرهنگی را به طور کل از بچه های انقلابی تهی کردند و نه تنها اجازه هیچ کاری را ندادند که با مطالبات فراقانونی سعی در بستن دهان دانشجویان و تک صدایی کردن دانشگاه داشتند.

    امیر بیگی با اشاره به چند مورد از این مطالبات گفت: در حالی که بسیج دانشجویی به لطف حضور نماینده ولی فقیه و ساز و کارهای بررسی و تحلیل در آن خود مرجع مستقلی برای تایید و یا عدم تایید فعالیت های فرهنگی دانشگاه است متاسفانه مسئولین فرهنگی از ما می خواستند که حتی تصاویر نمایشگاه استکبار ستیزی خود را به تایید آنها برسانیم و یا در مواردی میخواستند که نشریات انقلابی دانشگاه را پیش از چاپ بررسی و سانسور کنند.

    وی ادامه داد: چون بنای بسیج دانشجویی بر همکاری و همراهی بود ما همواره با دیده رافت به این مطالبات نگاه می کردیم و با مسئولین فرهنگی همراهی می کردیم اما متاسفانه نفوذی های احزاب که به درستی آنها را در نشریه ای در دانشگاه شوالیه های احزاب خطاب کردند، همواره به فتنه گری مشغول بودند.

    امیر بیگی افزود: عدم بررسی ایجاد تشکل جامعه اسلامی به مدت دو سال در دانشگاه از طرق غیر قانونی و عدم برگزاری جلسات تشکل ها و نیز عدم پیگیری نامه بسیج درباره خاطیان انضباطی و بر هم زنندگان مراسم بسیج دانشجویی و معرفی آنها به کمیته انضباطی از جمله این مباحث است.

    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه تشریح کرد: در تنها یک مورد از بی اعتنایی به خواست تشکل ها و دانشجویان انقلابی بایستی به نامه بسیج در خصوص معرفی دو نفر که در یک مراسم بسیج دانشجویی اقدام به توهین و بر هم زدن مراسم و در جایی دیگر اقدام به تهمت زدن به بسیج کرده بودند به کمیته انضباطی برای برخورد با آنان اشاره کرد که مسئولین دانشگاه هیچ اقدامی در این خصوص نکردند حال اینکه هم این مسئولین مدیر مسئول نشریه انقلابی خط امام را بارها به جلسات مختلف کشاندند و اگر حمایت مسئول نهاد و منطق بالای خود این مدیر مسئول نبود قطعا نشریه اش را به تعطیلی می کشاندند.

     مسئول بزگترین تشکل دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت و با حمایت های جناحی و حزبی از برخی دانشجویان عده ای در این دانشگاه به عنوان فعال فرهنگی سربرآوردند که حتی وجهه ظاهری آنها هم در دانشگاه یک وجهه متناسب با موازین دانشجویی نیست و در پرونده خود هم احکام انضباطی سنگین دارند و هم مشروطی دانشگاهی، اما این افراد با حمایت های صورت گرفته تا جایی اعتماد به نفس کاذب پیدا کردند که جرئت کردند در رسانه های محلی علیه مصاحبه بسیار دقیق مسئول نهاد رهبری در دانشگاه موضع بگیرند و برخی دانشجوهای هتاک به بسیج نیز اقدام به حمایت از معاون فرهنگی دانشگاه کنند.

    امیربیگی تاکید کرد: اخیرا بسیج اساتید استان هم بیانیه ای تنظیم کرده است که در آن به فضای بسته دانشگاه آزاد کرمانشاه را به تصویر کشیده و برخی از این مطالبات فراقانونی را علیه نیروهای انقلابی در دانشگاه یادآور شده است.

    وی همچنین اظهار داشت: امیدواریم در فضای جدیدی که در دانشگاه آزاد کشور به وجود آمده است با برخی عزل و نصب ها این خفقان علیه نیروهای انقلابی به اتمام برسد و دانشگاه مانند سالهای گذشته دوباره رنگ فعالیت دانشجویی را به چشم ببیند چرا که بسیج دانشجویی این دانشگاه کارنامه ای درخشان در حوزه ایجاد فضای چند قطبی و گفتگو محور با اجرای متعدد کرسی های آزاد فکری و دیگر برنامه های فرهنگی دارد.


:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

مراسم معارفه

  • مراسم معارفه

    مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه‌های آزاد استان تهران و رئیس واحد تهران مرکزی فردا برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه محمدمهدی طهرانچی رئیس جدید دانشگاه‌های آزاد استان تهران و رئیس واحد تهران مرکزی با حضور فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد فردا برگزار می‌شود.

    این مراسم ساعت ۱۵ فردا یکشنبه ۲۲ مردادماه در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه تهران مرکز واقع در شهرک قدس برگزار می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

فیلم/ علوی وزیر اطلاعات برای ادامه وزارت خود به نمایندگان مجلس چه گفت؟



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3



:: برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی