.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر این گونه جوامعی هستند که امیدوارم با این پلتفرم تشویق شوند، آیا چتروم ها به توسعه آنها کمک می کند یا مانع آن می شود؟ فکر اولیه من این بود که بدون چت هیچ راه عملی برای هر شکلی از جامعه وجود ندارد که حول جریان‌های زنده انتخاب شده ظاهر شود، زیرا کانال دیگری برای ارتباط گروهی وجود ندارد. اگر اعضای یک گروه نوپا نتوانند ارتباط برقرار کنند به این معنی است که آنها احتمالاً مصرف کنندگان منفعل رسانه ها هستند تا مشارکت کنندگان فعال.

این درک باعث شد که جایگزین‌هایی برای چت در نظر بگیرم، برای مثال استفاده از توییتر به عنوان یک کلاینت چت پروکسی. این همان استراتژی بود که Meerkat برای اولین بار از آن استفاده کرد. اما من فکر می‌کنم فاش‌کننده است که Meerkat اکنون به کاربران اجازه می‌دهد از ارسال پیام‌های چت به توییتر خودداری کنند و فقط در داخل برنامه ارتباط برقرار کنند. من گمان می‌کنم که تیم Meerkat متوجه شده‌اند که مردم به سادگی می‌خواهند در یک اتاق گفتگو که به یک ویدیوی زنده متصل است، چیزهای مختلفی بگویند، اغلب چیزهایی که در فید توییتر خود نمی‌خواهند. مشکل زمینه هم هست. اگر کسی از پخش کننده سؤالی بپرسد، معمولاً برای کسانی که ویدیو را تماشا می کنند منطقی است. معمولاً سؤالی که در فید توییتر شخص بدون زمینه ویدیو ظاهر می شود منطقی نیست.

همچنین ممکن است افراد فکر کنند هویت آنلاین آنها سیلو است یا حداقل بخواهند که چنین باشد. برخی از افراد ممکن است نخواهند ویدیوهایی که تماشا می‌کنند به هویت توییترشان متصل شود، اما همچنان می‌خواهند در چت درباره آن ویدیوها شرکت کنند. ملاحظات دیگر این است که در حالی که DeepStream شامل یکپارچه سازی توییتر می شود، و هشتگ ها می توانند در اطراف برخی از جریان های مدیریت شده ظاهر شوند، مردم در مقایسه با توییتر بیشتر در چت ارتباط برقرار می کنند، طبق برخی تخمین ها 200-1600٪ پیام های بیشتری در ساعت ارسال می کنند (Harry 2012, 144). . بعلاوه، اگر قرار باشد با یک غریبه رابطه جدیدی برقرار کند، و به طور بالقوه آن رابطه را از طریق بحث در مورد تجربه مشترک ایجاد کند، انجام کل فرآیند ایجاد رابطه از طریق چیزی به عنوان عمومی و قابل جستجو مانند توییتر ممکن است راحت تر از غیر جستجو باشد. اتاق های چت نمایه شده و کمتر عمومی. همه این مسائل من را به این نتیجه رساند که نوع ارتباطی که در توییتر اتفاق می افتد با نوع ارتباط در اتاق چت متفاوت است و ایجاد روابط از طریق تماشای مشترک ممکن است در توییتر دشوارتر باشد.

http://www.tehran21chat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 27 آذر 1400
.

چشم ها نقطه عطف چهره افراد و مرکز زیبایی صورت است. در واقع ، اولین عضوی که توجه را به چهره جلب می کند ، چشم است. خط چشم یکی از ابزارهایی است که زیبایی چشم را برجسته تر و برجسته تر می کند. اما این وسیله قدرتمند ، اگر از مواد خوب ساخته نشده باشد و تسلط کافی برای استفاده از خط چشم را نداشته باشید و در مورد خط چشم مناسب چشم خود بی توجه باشید ، ظاهر شما را موجه و جذاب نمی کند.

انواع خط چشم

  • خط چشم ماژیکی، ژله ای یا ژلی و خط چشم مدادی سه نوع خط چشم هستند که در بازار لوازم آرایشی موجود هستند.
  • خط چشم ماژیکی: یکی از جدیدترین مدل های خط چشم تولید شده. اگر از طرفداران خط چشم گربه ای هستید ، پیشنهاد می کنیم از خط چشم ماژیکی استفاده کنید.
  • خط چشم مدادی: رایج ترین خط چشم در بین زنان است. این مدل خط چشم کلاسیک برای افراد به اصطلاح آماتور و مبتدیان در زمینه آرایش چشم مناسب است. خط چشم مداد اغلب برای کشیدن خط چشم نازک استفاده می شود.
  • خط چشم ژله ای: برای افرادی تولید می شود که انتظار ماندگاری بالای خط چشم را دارند. متخصصان و گریمورها تمایل بیشتری به استفاده از خط چشم ژله ای دارند.

انواع مدل خط چشم

برای انتخاب خط چشم و کشیدن آن ، باید به نوع خط چشم مناسب چشم خود توجه کنید. پس از انتخاب مدلی که با فرم چشم شما مطابقت دارد ، به رنگ و طرح متناسب با چشم و پوست خود توجه کنید. منظور از طراحی خط چشم مدلهایی مانند خط چشم اکلیلی است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و به یکی از عناصر اصلی گریم مدرن در جهان تبدیل شده است.
رنگ مشکی خط چشم با هر رنگ چشم هماهنگ است و آنها را نفوذی و باشکوه می کند. اما خط چشم رنگی برای هر رنگ صورت و چشم مناسب نیست. به یاد داشته باشید که رنگ چشم است که رنگ خط چشم شما را تعیین می کند. نکته ای که در مورد خط چشم اکلیل دار وجود دارد ترکیب خاص آن با خط چشم سیاه است. البته خط چشم اکلیلی نیز در حالت ساده خود جلوه خاصی دارد.
خط چشم گربه ای یکی از محبوب ترین مدل ها در بین خانم ها است. البته این مدل خط چشم بیشتر مناسب افرادی است که چشم هایشان پایین است و می توانند از خط چشم گربه ای برای بالا بردن چشم ها استفاده کنند. مدل های خط چشم گربه ای و کشیده در زنانی با چشمان گرد و نیم دایره منطقی تر به نظر می رسند. البته همه خانم ها می توانند این مدل را متناسب با چشم خود تغییر دهند و خط چشم گربه را متناسب با حالت چشم خود بکشند.
زنان با چشمان نازک اغلب به دنبال راهی برای بزرگتر نشان دادن چشم خود هستند. ساده ترین راه برای این کار استفاده از رنگ سفید در گوشه داخلی و داخلی چشم است.

منبع:

https://skinbazar.com/product-category/products/makeup/eye-makeup/eyeliner/



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : سه شنبه 7 آذر 1400
.

توری پلیسه

بهترین راه برای تهویه و جریان هوا در خانه ،باز گذاشتن درب و پنجره ها است.از گذشته تا به امروز جهت جلوگیری از ورود حشرات به خانه ها پشه بند ها مرسوم شدند.

نسل جدید توری که با توجه به ظاهر زیگزاگی توری آن ها به توری پلیسه معروف است به جای توری های ثابت سنتی در انواع پنجره های چوبی،آهنی، آلومینیومی و پی وی سی قابل استفاده میباشند.

این نوع توری از توری های قدیمی طول عمر بیشتری دارد.توری پلیسه را فقط در زمان نیاز به استفاده از توری آن را باز کرده و درصورت عدم نیاز توری نیز بسته شده و در داخل کلاف قرار میگیرد.بدین ترتیب چون به طور مداوم در مجاورت نور خورشید قرار نمیگیرند طول عمر بیشتری دارند.

مزایای توری پلیسه:

۱/استحکام بالا ومقاومت در برابر نور و طول عمر بیشتر

۲/تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیوم

۳/قابلیت تولید به صورت عمودی وافقی

۴/امکان تولید در اندازه های مختلف

۵/نصب آسان

۶/قرارگیری توری در داخل کلاف در صورت عدم استفاده

۷/کاهش آلودگی بعلت قابلیت جمع شوندگی تور

۸/عدم زنگ زدگی تور و متعلقات

۹/قابل شستشو و نظافت

توری پلیسه به سه حالت افقی،عمودی و دو طرفه ساخته میشوند.

توری پلیسه افقی:حالت باز شدن این نوع توری به صورت افقی میباشد و بر روی انواع درب و پنجره یوپی وی سی آلومینیومی،آهنی و چوبی قابل نصب است.

توری پلیسه عمودی:حالت باز شدن این نوع توری به صورت عمودی میباشد تمامی مشخصات آن همانند توری پلیسه افقی میباشد و تنها تفاوت آن در حالت باز شو این محصول است .

توری پلیسه دو طرفه:این نوع توری برای درب و پنجره هایی که دارای پهنای زیادی میباشد طراحی شده است.

اگر نیاز به خرید این محصول دارید، شرکت دُرفا می تواند بهترین انتخاب برای خرید باشد. این شرکت، با نزدیک 20 سال سابقه کاری درخشان در این زمینه، همیشه بهترین خدمات با بهترین رضایت را برای مشتریان خود، ارائه داده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 4 آذر 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی